banner



גלית דיסטל ביבי - Eli Malka's tweet - "@danielpet4 נולד ב47 איזה שואה הוא : ביבי הודיע לי ששריין אותי.

לאחר שהגיש תלונה נגד גלית דיסטל אטבריאן המועמדת לכנסת, הסביר יועץ התקשורת והאסטרטגיה רונן צור את עמדתו בנושא: ביבי הודיע לי ששריין אותי. מכנה אותו באופן קבוע ביבי. את מעריצה את ביבי אריה גולן צילום: לא ידעתי אפילו לאיזה מקום.

אין לך מושג כמה הופתעתי. ×'רקאי למען ×
×'רקאי למען ×"רוקר: "מ×" עו×'ר על ×'×™×'×™?" â€" ×'אזזנט from buzznet.co.il
לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. שהיה בג'יפ שהופגז בגבול והדיון הרחיק עד להתנתקות: ביבי הודיע לי ששריין אותי. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. מכנה אותו באופן קבוע ביבי. לאחר שהגיש תלונה נגד גלית דיסטל אטבריאן המועמדת לכנסת, הסביר יועץ התקשורת והאסטרטגיה רונן צור את עמדתו בנושא: תגידי, איך זה שעמית סגל ידע לפניי שאת משוריינת לליכוד? את מעריצה את ביבי אריה גולן צילום:

לא ידעתי אפילו לאיזה מקום.

בקבוצת האריות של ביבי תיכננו להפגין מול אולפני חדשות 12 וביתו של המנכל. היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה . מה שקרה עם בגין קורה היום עם נתניהו. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. ביבי הודיע לי ששריין אותי. אין לך מושג כמה הופתעתי. התזה שלה מסוכנת בעיניי ,ינון מגל התקשה להבין . טור שלם על טוויטר, בלי ביבי ובלי בנט. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. כשגלית דיסטל־אטבריאן השתמשה בנשק של השמאל. את מעריצה את ביבי, הוא הטיח בה למרות שלא היה בכך שום צורך, הנקודה הובנה כבר . את מעריצה את ביבי אריה גולן צילום: שהיה בג'יפ שהופגז בגבול והדיון הרחיק עד להתנתקות:

כשגלית דיסטל־אטבריאן השתמשה בנשק של השמאל. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. אז למה זוכרים אותה בתור הסופרת השקרנית. לחכ גלית דיסטל־אטבריאן (ליכוד) יש חושים פוליטיים מחודדים,. תובע 100 אלף שקלים / download.

את מעריצה את ביבי אריה גולן צילום: ×'לית ×
×'לית ×"יסטל אט×'ריאן, מח×'ר ×'-מי×"×" from 1pyiuo2cyzn53c8ors1kwg5l-wpengine.netdna-ssl.com
שהיה בג'יפ שהופגז בגבול והדיון הרחיק עד להתנתקות: לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. ביבי הודיע לי ששריין אותי. תגידי, איך זה שעמית סגל ידע לפניי שאת משוריינת לליכוד? את מעריצה את ביבי, הוא הטיח בה למרות שלא היה בכך שום צורך, הנקודה הובנה כבר . לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. מה שקרה עם בגין קורה היום עם נתניהו. טור שלם על טוויטר, בלי ביבי ובלי בנט.

בקבוצת האריות של ביבי תיכננו להפגין מול אולפני חדשות 12 וביתו של המנכל.

גלית דיסטל אטבריאן היא כוכבת פייסבוק ושערוריות, פובליציסטית, ואשת ימין עם פה גדול. ביבי הודיע לי ששריין אותי. בקבוצת האריות של ביבי תיכננו להפגין מול אולפני חדשות 12 וביתו של המנכל. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. לאחר שהגיש תלונה נגד גלית דיסטל אטבריאן המועמדת לכנסת, הסביר יועץ התקשורת והאסטרטגיה רונן צור את עמדתו בנושא: אין לך מושג כמה הופתעתי. תובע 100 אלף שקלים / download. התזה שלה מסוכנת בעיניי ,ינון מגל התקשה להבין . את מעריצה את ביבי, הוא הטיח בה למרות שלא היה בכך שום צורך, הנקודה הובנה כבר . מה שקרה עם בגין קורה היום עם נתניהו. היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה . תגידי, איך זה שעמית סגל ידע לפניי שאת משוריינת לליכוד? שהיה בג'יפ שהופגז בגבול והדיון הרחיק עד להתנתקות:

התזה שלה מסוכנת בעיניי ,ינון מגל התקשה להבין . ביבי הודיע לי ששריין אותי. מכנה אותו באופן קבוע ביבי. בקבוצת האריות של ביבי תיכננו להפגין מול אולפני חדשות 12 וביתו של המנכל. לאחר שהגיש תלונה נגד גלית דיסטל אטבריאן המועמדת לכנסת, הסביר יועץ התקשורת והאסטרטגיה רונן צור את עמדתו בנושא:

את מעריצה את ביבי אריה גולן צילום: ×'לית ×
×'לית ×"יסטל אט×'ריאן, מח×'ר ×'-מי×"×" from 1pyiuo2cyzn53c8ors1kwg5l-wpengine.netdna-ssl.com
את מעריצה את ביבי אריה גולן צילום: מכנה אותו באופן קבוע ביבי. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. כשגלית דיסטל־אטבריאן השתמשה בנשק של השמאל. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. תובע 100 אלף שקלים / download. אז למה זוכרים אותה בתור הסופרת השקרנית. היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה .

היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה .

מה שקרה עם בגין קורה היום עם נתניהו. לאחר שהגיש תלונה נגד גלית דיסטל אטבריאן המועמדת לכנסת, הסביר יועץ התקשורת והאסטרטגיה רונן צור את עמדתו בנושא: את מעריצה את ביבי, הוא הטיח בה למרות שלא היה בכך שום צורך, הנקודה הובנה כבר . היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה . תובע 100 אלף שקלים / download. ביבי הודיע לי ששריין אותי. תגידי, איך זה שעמית סגל ידע לפניי שאת משוריינת לליכוד? ביבי הודיע לי ששריין אותי. אין לך מושג כמה הופתעתי. אז למה זוכרים אותה בתור הסופרת השקרנית. השם שלי אמנם עלה בבורסת ההימורים, אבל אף אחד לא הימר עלי. את מעריצה את ביבי אריה גולן צילום: התזה שלה מסוכנת בעיניי ,ינון מגל התקשה להבין .

גלית דיסטל ביבי - Eli Malka's tweet - "@danielpet4 נול×" ×'47 איז×" שוא×" ×"וא : ביבי הודיע לי ששריין אותי.. אין לך מושג כמה הופתעתי. מה שקרה עם בגין קורה היום עם נתניהו. תובע 100 אלף שקלים / download. את מעריצה את ביבי אריה גולן צילום: תגידי, איך זה שעמית סגל ידע לפניי שאת משוריינת לליכוד?

0 Response to "גלית דיסטל ביבי - Eli Malka's tweet - "@danielpet4 נולד ב47 איזה שואה הוא : ביבי הודיע לי ששריין אותי."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel